18 september 2008

Juh hu!! har fået min egen computer tilbage!! Tak til Kim!
Er godt i gang med google Docs, kom bare ud for at min overførte søgning var for stor. Så ikke alt blev gemt i første omgang. Er ved at lave højtlæsningslitteraturliste (langt ord!) og overføre lister fra Gui'en; men der åbenbart størrelsesbegrænsning pr. dokument.Men ellers ser det ud til at fungere rigtig godt.
M.h.t. facebook går det knapt så godt. Har længe villet oprette mig da alle min børn har opfordret mig og nu skulle det så være. Men ak noget gik galt, så jeg venter stadig på en mail om at kunne blive accepteret. Sikkert fordi jeg kom til at skrive forkert i første omgang. Vibeke siger hun var ude for det samme og jeg bare skal have tålmodighed - måske er der sket noget til på lørdag, hvor jeg har vagt. Jeg venter spændt. Har jo været inde og se billeder af børnene - men hvad mon de skriver???

Ingen kommentarer: