21 november 2007

Så nåede jeg lige næste opgave.

Sidste uge fyldte Astrid Lindgren 100 år, så jeg brugte tiden på at se børnefilm sammen med en masse børn - "Alle vi børn i bulderby" og "Rasmus på farten". Nogle lidt laaange film før børnene, men hvor er der smukt i Sverige!
Så opgaven nåede jeg først sent torsdag aften .Efter lidt genvordigheder med at komme ind på messenger, opgav jeg det i første omgang og fik oprettet de to mail-adresser. Da jeg havde fået min "live" konto var det derimod nemt at oprette messenger, så måske skulle opgave 5 og 6 have været byttet rundt?
Desværre fik jeg lagt messenger ind som forside, så tirsdag formiddag var det lige med at finde tilbage til Intraen igen!! Jeg har ikke nået at skrive med så mange eller de andre ting, men det må jo komme senere.

Ingen kommentarer: